Sista arbetsdag för denna vecka..!

WiiihooooO yey! Nu är jag ledig fram till på måndag, hurra hurra!
Jobbar dock hela nästa vecka..suck, men jag får ju pengar :)
Att jobba med de äldre var inte så hemskt som jag trodde.
Det känns faktiskt bättre nu och de jag jobbar med är schyssta!
Idag satt jag säkert två timmar ute och pratade med en tant där som
är urgullig. Något hon nämde flera gånger var "livet har sin gång, på olika sätt"
Det fastnade direkt, tycker det är bra sagt. Hon må vara gammal, men dum
är hon inte! Man lär sig rätt mycket av att umgås med de som levet ett rätt
långt liv :) lite coolt faktiskt. Fick sluta 25 min tidigare idag också, skönt!

Den här kvällen tänker jag bara ta det lugnt, och eventuellt träffa min vän
Angelica (Anci som är hennes namn i min värld). Jag är ganska trött så
vi får se om jag orkar träffa människor. Imorgon blir det stan med mamma
och sedan åker vi till min syster som bor utanför Nynäshamn.
Kommer hem senast söndag...kanske lördag. Vi vet ännu ej.


 Dagens två låtar är Spit you out med Bullet for my valentine,
samt
You alone are God med Hillsong



Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Den är lite gammal men jag gillar den me ;)

2009-06-18 @ 21:41:55
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0