Student och grejer

Ojojoj! Nu närmare det sig skolavslutning- yeeey! SÅ skönt.
Dagens skoldag kändes rätt drygt, inget speciellt som hände...
Kändes mest som att man hade gått upp tidigt för att käka lunch i
skolan haha. Mobbat. Det var tomt utan treorna där...jättetomt!
Vanan att se alla där liksom, och nu helt borta. Konstig känsla.
Kom hem tidigt nu i alla fall men vid två ska jag ta bussen till
stationen för att sedan åka in till stan. Jag orkar inte egentligen.
Är jättetrött, jag vill bara vara hemma och chilla.

I fredags var det student och det var sjukt roligt!!!
Jag har seriöst inte känt mig så glad på länge som jag var då.
Det var Sebastian som gick ut och han såg så glad ut :)
Visserligen är det tråkigt att han inte längre går på samma skola
men är glad för han skulle att slippa vakna på morgnarna och tänka
"oooh skola....skit också" fett skönt det måste vara ju.
Det var skoj i alla fall och smörgåstårtan som mor hans hade gjort
var OTROLIGT god! Jag älskar smörgåstårta :=)
Alltså, hela den dagen var bara så bra. Fantastisk gemenskap
men fantastiska vänner...hela dagen lååång! Vid sju tiden åkte vi
in ett gäng till Solna för att fira Andrea som också tog studenten.
När´man kom dit var bordet FULLT med godsaker, jag dog :) haha.
Sebastian var så stilig, jättefin och Andra var fin..hon är så vacker!
Aaah finfina vänner man har alltså :) Tack Gud!

Nu ska jag nog bara softa och sen äta innan jag åker iväg. Höres!

Kommentarer
Postat av: Irena

Hej Samira! Jag såg dig i tidningen här om dagen! Vad bra ditt vittnesbörd var! Underbart att se vad Jesus har gjort i dig! Du är otroligt duktig på att skriva.. Massa Kramar!!



2009-06-09 @ 00:14:23
URL: http://www.derki.se
Postat av: Victoria

Sv: Visst är den bra, jag älskar den! ;D

2009-06-09 @ 07:48:12
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack tack :D

2009-06-09 @ 19:56:04
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0