Tittia-på-tv-helg

Den här helgen har jag tittat väldigt mycket på tv och film!
På grund av vädret så vill man helst inte spendera dagarna ute
i regnet...eller? Nej, i alla fall inte om man heter Samira.

Lördag: Gick en sväng till Arhem (mitt jobb, där jag börjar imorgon)
som är ett ålderdomshem. Bara för att se var det är någonstans jag
ska spendera resten av denna månad, typ. Gick hem och väntade på att
Sarah skulle ringa upp mig :) Åkte ned till stationen och mötte henne,
därefter tog vi bussen mot Arenberga, Norrbacka. Men inte visste vi var
vi var påväg heller, haha så vi ringde upp Ludde. Det hela slutade med att
vi var hos familjen Strand hela den dagen och kvällen, och vi såg på tv!
Det var ungefär allt vi gjorde. Jag satt i soffan med någons tjocka täcke
och njöt över att inte egentligen göra något. Vi såg på That's so Raven,
Hannah Montana, Phinies&Ferbs (vet ej hur de stavas) och massa annat.
Haha det var väldigt skönt. Vid sju blev vi jättehungriga så vi ringde, eller
JAG ringde en pizzeria och beställde en familje pizza samt en vanlig.
De hade hemkörning och de sa att det skulle ta ca 40 min...
Men nej, vi väntade över en timma!! Så jag fick ringa dit igen.
Tillslut kom de :) och vi högg i oss haha. Mest jag och Ludde dock.
Sebbe som är i Mullsjö på Nyhem och filmar där ringde och sa att
det var sändning. Till pizzan satt vi och kollade på Nyhem :)
Det var kul för vi såg Sebbe som filmade haha. Soft. Ville själv filma då.
Ja så vid nio kollade vi på Twister, en riktigt bra film! Jag rekomenderar den :)

Idag: Jag åkte med mamma till Jacobsberg till pappas restaurang.
Han saknade mig och har velat se mig nu ett tag så jag tänkte att jag kunde
åka dit. Min drivkraft var ju pengar. Han brukar ge mig lite cash haha.
Nej fy vad dum jag låter, men jag lovar, jag är snäll :)
Resten av kvällen ska jag bara vila och eventuellt se film haha.
Ska chilla rejält nu inför morgondagen. Är nervös som bara den!
Just nu lyssnar jag på musik och chattar med Alfredo på facebook!
Han är rolig och väldigt snäll. Ska bli kul att träffa honom om sisådär
en månad. Har aldrig träffat killen men han är med i kyrkan där nere i Varberg
så vi kommer ju ses. Ser faktiskt framemot det! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ohyeah ;D

2009-06-14 @ 21:13:34
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0