YES

JAG HAR SOMMARLOV!!!  Fy sjutton vad skönt! Hahah glader :)
Kommer dock sakna klassen faktiskt, och speciellt de som inte kommer
gå kvar i tvåan eftersom de valt ekonomi...och Zanja som valt att byta linje!
Henne kommer jag sakna jättemycket. Men men nu ska jag ta vara på sommaren
samt börja jobba på måndag! Jag är ärligt talat lite nervös :) hoppas det går bra.

Igår fyllde min underbara vän Niclas år, han blev 16 och gick ut nian
med 320 poäng! Är jag en stolt kompis eller vadå!? YEY!!
Han såg så glad ut igår kväll, det var helt underbart att se :)
När alla åkt kollade han, jag, Sebbe och Ludde på film...Nyckeln till frihet.
Den var bra men väldigt lång och....seg vill jag påstå. Låg i säng vid halv två.
En sak i filmen var så sjukt roligt haha! Det var när en man,"Red" kallades han,
skrattade på ett speciellt sätt och jag och Sebbe ville se det igen.
Så vi spolade tillbaka typ 3 ggr bara för att få höra det HAHA det var så kul!


En bild på Niclas här då

Idag fyller en annan vän år, nämligen Gabriel! Snyggingen blir 18 ;)
Trots att saker och ting mellan oss har förändrats vill jag köpa en present
till honom. Så jag tror jag ska iväg senare med Niclas och göra det.
Ikväll vid 18.00 tror jag att jag ska hem till Gabriel och fira han :) Kulkul.
Så grattis min vän på 18års dagen!


Detta är alltså Gabriel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0