Älmhult

Godmorgon. Är uppe tidigt för att jag ska åka iväg till SMÅLAND!
Yey! Ska bli kul, mycket mycket roligt. Jag ska på bröllop :)
Paret som gifter sig är två av mina vänner, Jonathan och Anna.
Så vackra och söta tillsammans! Tycker om dem två grovt alltså.
Tog tid innan jag förstod att det var till Småland jag skulle....så är extra glad nu.
Ska ta med kameran, försöka få bra bilder.. :)

Lyssnar på lovsång just nu, "At the cross" med Hillsong, mycket bra!
Nu är jag ganska trött, kunde knappt sova inatt men får väl sova i bilen?
Jag kommer hem på söndag morgon igen och då meddelar jag hur allt var!
Måste fixa mig nu. Ha det braa!! Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: emma

åh tack samira! :D och jag saknar dig, det känns som att det var år sen vi sågs ^^



va kul med bröllop! :D himla mysigt ^^

2009-03-22 @ 11:36:07
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Tack så jättemycket Samira för att du ser detta.. Det betyder så mycket för mig!

2009-03-22 @ 19:16:41
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0