Fotografering av Adina!

Idag fotograferade jag min brors dotter, Adina, med hennes kanin.
Det är nämligen så att hon vill skicka in ett foto på henne själv,
med någon hon älskar (hennes kanin Robin) och det är tydligen en tävling.
Hon ville även att jag skulle fota henne och det gjorde jag med glädje!
Stolt faster haha. Det är ju fortfarande en övning för mig, är inte så jättebra.
Men jag försöker, för jag vill bli bättre....önskar att jag en dag blir lika grym
som fantastiska Jakob, och Sebastian såklart, som också är grym!

Ibland lyckas jag och ibland inte. Vet inte hur det här blev...ni får avgöra.
Ok, inte världens bästa bild jag tog upp här men haha! Aja. Whatever.
Fler bilder finns på facebook, dock kan endast mina vänner se! :)

Dagen i allmänhet har varit bra. Slutade tidigt, fotade Adina,
gick ut med Mirella och köpte godis. Åkte till kyrkan för att se vännerna öva dans.
Kom hem och sitter här nu med lovsång som spelas upp, gött!
P.S JAG ÄR LEDIG IMORGON!!!!! WIHO!


Här är då en bild på min underbara brors dotter (den äldsta, 11 år)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0