God morgon.

God dagens! Har precis vaknat... typ. Så jag är lite trött.
Idag blir det till en början att möta mamma på station för att sedan
städa ett litet kontor som hon har, men hon ska visa mig.
På så vis får jag lite pengar...ca fem hundra. Kanske lite?
Bryr mig inte, det är något! :) Så på det sättet börjar min dag.
Blev ingen bio på grund av att The unborn visas inte i kista eller stockholm,
och då tror jag att det blev att chilla hemma hos Bergman :)

Igår var jag i kyrkan, vilket var helt okej till en början...
Men sen ville den här tösen hem... :) japp! Jag ville hem så fort som möjligt.
Ingen skulle hem, bussen åkte inte förrän en halvtimma framåt...
Så det blev att göra Sebbe sällsakap till donken. Trevligt trevligt.
Tycker alltid om att umgås med honom, jag lär mig så mycket :) haha!
Därefter hängde vi bara i haket, och juste, i och med donken så missade jag bussen!
Hur som haver, haket, där satt vi bara och snackade lite. Jag bjöd Sebbe på kladdkaka.
Han åt kakan, jag åt grädden- mums! Haha. Det enda jag fick äta av det han köpte.

Hela kvällen slutade med att jag var hemma vid tolv tiden, skulle jag tro.
Min vilja igenom?  MISSLYCKAT! Haha, big time!
Det enda positiva med att jag kom hem senare var väl i sådana fall
att jag umgicks med Mary och Seb. Roliga båda två. Sköna att prata med.
Bara helt enkelt fantastiska vänner!.... Nu ska jag äta fruksot! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0