Gårdagen..

Min dag igår började med att åka till karolinska tjugo över sju på morgonen...
Hade tid till nio men de släppte in mig tidigare än väntat så, haha, klockan
nio var jag färdig redan. Lite skumt. Hur som helst, sedan åkte jag och mamma
till Sollentuna för jag behövde gå till H&M men jag tänkte mig inte för.
Klockan var ju inte så mycket, så inget var heller öppet- suck.
När vi kom till Märsta igen ville mamma sola, fine, tänkte jag då.
Vi gick till solexpressen och hon solade, därefter åt vi på Fyra små rätter..
Det var jättegott, verkligen. Åt sushi och annat :-) blev galet mätt!
Jag hade bestämt träff med Camilla (en mamma alla älskar..!)
så jag började gå bort mot Norrbacka, vilket var skönt med tanke på solen!
Det var chill när jag kom dit, Camilla och dottern Oliva skulle precis äta lunch
och sedan skulle vi två prata. TACK! Behövde det där. För nu vet jag lite mer
om vad jag ska göra och så :) Hon är helt fantastisk!! Hihi.
Hängde med Sebbe ett tag också för bussen hade precis åkt..

Min kväll var bra... till en början. Träffade härliga människor,
umgicks med min bästa vän Alexander och det var soft.
Vi snackade en del, kollade på brasan...gick runt för jag frös och sedan
igen till brasan. Satte oss ned framför den och fortsatte att snacka.
Kulkul- älskar att prata med den killen för han är så himla bra!
Philip kom också sen, jättekul att träffa han. Blir alltid lika glad!
Men på hemvägen vet jag inte vad som hände med mig...
jag blev nedstämd och jättetrött. Ville bara vara ensam.
Jag sa typ ingenting på hela vägen och när jag väl tvingade mina
vänner att inte följa mig mer släppte jag några tårar...varför?
Alltså, helt ärligt så vet jag inte det själv riktigt. Konstigt.

Nej nu måste jag hoppa in i duchsen för jag ska iväg med Angelica
till Eurostop. Behöver ju som sagt lite saker från H&M. Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Okej.. kan jag få den då!? ;) (a)



- Det med att bara börja gråta har nog hänt mig nån gång med tror jag.. fast det var ett tag sen.. men ändå...

2009-05-01 @ 18:25:02
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: angelica

åw älskar dig också gumman! <3

2009-05-01 @ 19:05:31
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: - thanks! :)

2009-05-02 @ 13:37:01
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0