Huvudvärken tar över...

Hejhej! Vet inte vad som händer men jag orkar inte blogg riktigt längre.
Jag kommer in i sådana här perioder ibland då jag inte har lust att skriva.
Har varit lite mycket på senast tid, skola, kyrka, tidningen...familj också.

Idag slutade jag tidigt, dvs vid kvart över nio!! Känns lite onödigt men skönt.
Dock stannade jag kvar för att äta lunch då matsalen öppnar 10.30....
Hade inte riktigt matmat hemma (mamma måste till affären) så där satt jag
i bibblan med Lovisa. Det var soft, snackade lite om allt möjligt.
Hon är så skön att prata med, man kan öpnna upp sig om så behövs.
Underbart! Nu är jag då hemma och lyssnar på lovsång- fantastiskt.
Ibland när jag går igenom jobbiga stunder i livet kan jag glömma Gud.
Jag förstår mig inte i vissa situationer. Men när jag väl då lyssnar på
lovsång så 'kommer jag ihåg' hur glad jag är över att ha Jesus i mitt liv.
Kommer på vad han gjort för mig...tänk att få sitt liv räddat OCH förvandlat!!

Nu har jag haft huvudvärl i några dagar....urgh! Jättejobbigt!
Börjar undra om jag påverkas av vädret!? Känns så ibland. Usch.
Ska fortsätta lyssna på lovsång nu och sedan kanske ta en tupplur!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har mkt huvudvärk. Om du vill skulle jag kunna kolla lite vad det kan bero på. Hur du har det med balansen i livet; vad du äter, rör dig, sover osv. Om du vill.

Man ska inte ha ont i huvudet:)

kram

2009-05-29 @ 09:52:08
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0