Ingen bra dag alls...

....för min del! Nej usch så irriterad och ledsen jag har varit.
Jag hade ett jätteviktigt "möte" i stan och det är så viktigt att jag går dit
då jag fått mina tider, att jag är där regelbundet..så glömmer jag bort tiden!
Jag tror att jag ska vara där 15:15 men egentligen är det 14.00!!!
AAAAH inte bra alls inte :( fick ringa dit själv och "skämmas".
När jag lagt på luren blev även mamma upprörd och sa att jag måste
ta mitt ansvar! Ja jag vet det... vet det mycket väl! Så jag var väldigt ledsen....
Inte nog med det, hela denna dagen har jag på sätt och vis tjafsat med en vän,
eller ska vi kalla det argumentera? Vi bråkade i alla fall inte, tacktack.
På grund av denna tjafs/argumentationen så har jag ej fokuserat på skolan...
vilket även där leder till ännu mer irritation!! Oooh allt har gjort mig galen denna dag!
Orkar inte med saker eller männsiskor... dock är det specifika människor.

Nog om detta... Förutom att jag är irriterad så mår jag rätt bra :)
Känner dock en stoor saknad för min moster. Upptäckte för två dagar sen
(10maj) att det exakt då var åtta månader sedan hon dog. Tufft.
Minns kvällen som om den var igår. Minns då jag satt hos jossan
och pratade med Sebastian i tele om personliga saker...jag la på luren,
såg att jag fått ett sms av mamma som då var i Turkiet..."Pirjo har dött"
Jag satt där i väntan på att tanken skulle få mig att bryta ihop men inget händer.
Reser på mig, säger till jossan att jag måste hem för min moster har dött...
på vägen hem ringer jag upp Sebastian och gråter i panik!
Den kvällen slutade med att jag fick prata med honom och lugna ned mig,
sedan försöka sova. Vilket jag inte gjorde....var helt slut i skolan dagen därpå.
Minns denna kväll som om den faktiskt var igår, när det här egentligen hände
den 10 september 2008. Sjukt hur bra man kommer ihåg vissa saker.
Så, jag känner alltså en grymt stor saknad, men det går över :) det löser sig.
Orkar inte skriva mer haha. Inget speciellt har hänt idag i alla fall..




Dagens låt är Four words to choke upon med Bullet for my valentine


Kommentarer
Postat av: Erica

Jobbigt då man har såna dagar, men som tur är så går de över och en ny dag kommer. :)

Kram!

2009-05-12 @ 17:22:58
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0