Torsdag.

Idag när jag vaknade var jag förfärligt trött...! Vad kan detta bero på?
Kanske att jag gick och la mig sent, sedan vakna av att det är så ljust
i rummet...må hända :) Såg även att jag fått ett sms av Sebastian då
han frågade om jag ville filma denna helg....blev chockad men glad!
Självklart liksom!! Är lite nervis om jag ska vara helt ärlig haha.

Idag kom min syster hit med sina fem barn, vi ska umgås hela familjen
tillsammans. Inte ofta det händer så det är väl skönt nu.
Vi ska tydligen spela brännboll här på baksidan och sedan grilla- MUMS!
Trots att jag inte tycker om brännboll så kanske jag är med i alla fall,
hade tänkt fotografera lite. Eventuella bilder kommer kanske upp senare :)
Nu ska jag gå och vara social..... puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0