URGH!

Helt otroligt!! Vad irriterad jag blev när jag fick reda på att det är tågproblem!
Jag skulle ta 14:04 tåget in till Stockholm för jag hade tid där inne 15:00,
då ska det såklart vara problem med spåret! Så man blev varnad om att man
får räkna med dubbeltid....suuuck. Åkte mot stan, fick ringa dit jag skulle och tala
om att det var problem med tågen, så vi ställde in tiden. Jahapp!
Där satt jag på tåget och visste inte vart jag nu skulle. Åkte till väsby,
klev av där och tog nästa tåg hem mot Märsta igen. SÅ ONÖDIGT!!
Jag kunde ha varit hos min vän i Uppsala och firat hans student i alla fall!!
Nu sitter jag här och ruttnar med Dead by April som pumpas ut från högtalarna.
I och för sig är det bra musik men jag ville verkligen vara hos Pontus.
Han tar ju trots allt bara studenten en gång i livet....
(Nu lämnar jag detta ämnet)



Idag har det varit rätt soft ändå, två timmar samhäll och sedan två timmar historia.
Nu har jag börjat komma igång med tidningen som ska vara klar nästa vecka.
Håller på skriver en krönika, sedan har jag bara en liten notis kvar :)
Har även pratat mycket mycket med Zanja idag, vilket jag gillar!
Vi lunchade tillsammans, vilket tyvärr inte alls händer ofta....
trots att vi går i samma klass haha. Henne är det soft att vara med.
Rolig, söt, omtänksam och öron som lyssnar. Härligt!
Vi öppnade upp oss för varandra rätt mycket idag, och det tyder på
framsteg inom vänskap! Jag öppnar i alla fall inte upp mig för
vem som helst, hur som helst...och inte hon heller :)
(Zanja om du läser detta så ska du veta att jag alltid lyssnar om
du behöver snacka någon gång. Vill finnas här för dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0