Home sweet home

Då var denna helg över...i stora drag i alla fall :)
Eskilstuna var avslappnande. Då menar jag inte själva staden i sig,
utan omgivningen, min familj och bekanta man inte träffat på FYRA år.
Det var så härligt att få vara hos min syster igen, och bara få vara med
hennes familj, hennes barn. Små kottarna, fy vad underbara ungar!
Att jag sedan fick träffa en person som betytt mycket för mig under
hela min uppväxt var ju så otroligt fantastiskt. Fyra år har gått så snabbt!
Sist jag träffade honom (juste, ja det är en kille i runt 30 års åldern),
var när hans dotter var bara några veckor gammal och idag är hon fyra år.


Nu sitter jag här, rätt uttråkad om jag ska vara ärlig, och vill att
min allra bästa vän ska logga in på msn eller facebook...det funkar lika bra.
Jag saknar honom lite, fast det gör jag nog alltid haha :)
En annan person som jag Verkligen vill träffa NU är en annan
nära vän till mig, en av mina bästa- Niclas. Har endast smsat
och pratat lite i telefon men det är inte alls samma sak som att
verkligen umgås....och nu var det ett tag sedan vi sågs och vi måste
vänta Ännu längre. Suck. Om inget annat så ses vi på fredag!
Orkar jag hålla mig? I'm afraid I have to.....
Jag saknar faktiskt hela den familjen, familjen Åberg :)
De är så roliga och varma människor, love it! Deras hem är så
välkomnande så att man känner sig hemma redan vid ingången. 

Nej, nu ska jag väl kika vidare på facebook och se om jag hittar några roliga peepz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0