jag har inte orken...

....att fortsätta.
Jag har hamnat i någon slags svacka...kan inte ta mig upp.
Som en dvala. Jag känner mig som en vandrande sovande människa.
I den här svackan, jag bara ligger där, orkar inte ta mig upp.
Jag är för trött för att försöka. Fylld av ilska.
Jag vill slåss, jag vill skrika, jag vill gråta, jag vill andas....
Så mycket runt omkring, skola, kompisar, familj, relationer
över huvud taget- jag har inte orken.

Jag är inte deppig, jag mår inte skit....jag är trött.
Trött på att plugga, trött på att vara trött.

A while ago the sun was here on a visit, but then it fade away
when the rain was falling down and the cold arrived...


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket fina fina du! =)

2009-11-24 @ 21:46:22
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0