5 sep

Hej! Den här veckan har inte alls varit bra för min del...nej usch.
Har mått ganska dåligt, huvudvärk m.m och liite andra saker :)
Kan berätta att i onsdags när jag sprang till bussen så ramlade jag
i lera (hade även gråa mjukisbyxor) och gjorde illa mig. KUL!
Hela den dagen var i stort sätt förstörd, allt gick bara åt skogen.

Igår, fredag, var jag i kyrkan och det var okej men också konstig.
Jag varken förstår eller orkar med vissa människor. Ok, nu kanske
det låter som att jag är värsta emot någon, nejnej menar inte så.
Menar bara att, vissa (nu säger jag vissa för att ingen ska känna sig
utpekad) hälsar inte ens. Fine om man inte riktigt känner varandra,
eller man ska hälsa ändå, men när man ÄR kompisar och har varit
det i nästan tre år borde man väl ändå hälsa? Eller?
Aja, jag orkar inte ens. Jag ska i alla fall ha kul med dem jag umgås med :)
Så, efter ungdomsmötet igår kväll åkte jag och Sarah hem till Niclas
och såg på film. Blev sen men det var mysigt. Niclas hade tänkt ljus
och grejer. Jättemysig är han!! En fin coh rar vän :) Vi såg på Flasdance,
en helt okej film men det finns bättre! När jag kom hem, vilket var
vid tre ungefär, var jag nästintill död. Hade jätteont och var trött.

Idag ska jag till ett kontor och städa eftersom mamma är i Turkiet.
Sedan ska jag vara med Niclas och Sarah igen. Me love!
Ha en fin dag allesammans. Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Tråkigt då man inte ens kan hälsa.. :(

2009-09-05 @ 14:55:01
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Nope, inte än. Men jag ska söka till nästa höst. Längtar SÅ MYCKET! ♥

2009-09-05 @ 21:28:54
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: a home far away

Hoppas att din vecka fortsätter bättre än den startat!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2009-09-08 @ 04:15:00
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0