But once again the sun is rising, I better keep on walking

Härligt väder ute, inte sant? Solsken hit och solsken dit.
Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men jag ska försöka ändra det.
Just nu är det mycket som ska göras i skolan, eller "mycket" egentligen...
bara jag som hatar att plugga :) Däremot är det rätt stora uppgifter.
Har en historia B- uppsatser som ska in 17 maj, minimum 8 sidor och
max 15. Jag suger på att skriva uppstaster, för jag kommer bara upp i fem
sidor ungefär...som maximum! Och får ändå bara G på dem så haha :)
Men sen finns det ju något som heter samhällskunskap....YEEY -.-
Jag gillar verkigen INTE det ämnet, men har två uppgifter inom detta
ämne och det känns som att allt är så tajmat...man hinner inte!
Det ska bli såå skönt med sommarlov, då ska jag verkligen ladda batterierna.

Förutom plugget så har jag även huvudvärksperiod igen, tror jag.
Eller mesta dels beror det nog på skolan. Det är så otroligt dålig luft
i lokalerna och jättedåligt ljus. Jag får alltid huvudvärk i skolan.

Bortsett från skola och huvudvärk så mår jag rätt bra.
Jag är inte på topp men jag lever liksom. Jag försöker hålla glädjen
i Gud, men det är svårt när man helst bara vill gråta och sova :)
Men som ni vet är jag en kämpe! Jag ger inte upp :) Har varit med om
så mycket värre och här står jag idag så jag klarar mig! It's nothing
I can't handle ;) Jag försöker gå vidare med mitt liv...och nu när solen
är här känns det som att man inte riktigt orkar klaga över livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0