Freeze all over, we won't last forever

Sitter just nu hemma hos födelsedagsbarnet :) lyssnar på musik
och väntar på att få mat i magen. Vi ska kila ner till lokalen vid sju nångång.
Jag tror det kommer bli en bra kväll :) man kan alltid hoppas! Man ska inte
vara så negativ om allt.....IT WILL BE A GOOD NIGHT! Huvudsaken är att
min yyyber-braiga vän har en kväll som hon kommer minnas år och år
efter denna kväll!! Senare kommer de andra gå ut men eftersom att jag
inte är 18 än så kan jag inte följa med...tråkigt men men. Så är livet!

Du springer runt i mina tanker, hela tiden...
Du är expert på att stjäla all min fokus, oh boy...
You make my heart jump and sometimes even cry.
Vad ska det bli av oss? Bra vänner? I sure hope so...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0