Jag diggar dig!

Solblekt hår och bruna ögon, ett leende som gör att allt blixtrar till.
Försöker hålla mig lugn men allt jag vill är att krama dig.
Du är den sötaste som finns, du är den finsaste jag vet.
Du har allt det där som alla önskar sig....jag diggar dig!

Idag är jag extremt trött.... har ingen ork alls i kroppen!
Jag skulle egentligen ha pluggat men har bara legat helt död.
Orkar inte röra mig men jag tog mig till datorn i alla fall.
Mina ögonlock är tunga, mitt huvud helt slut....det känns som
om mina muskler bara ger vika just nu. JAG ÄR SÅ TRÖTT.
Jag måste hålla mig vaken till tio åtminstone, jag kan inte gå
och lägga mig nu...då finns det en risk att jag vaknar mitt i natten
och inte kan somna om. BAD! Näe, nu ska jag njuta av låten jag lyssnar
på: Rhythm Divine med Enrique Iglesias.

Kommentarer
Postat av: anonymus

Har du kommit på dendär dikten själv elr vad de är?? <33

2010-04-26 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0