No I can't stop loving you, no I won't stop loving you


Så såg jag ut på min väns 18års fest... lånade som sagt
kläderna av min vän Cicci. Jag gillar hennes stil :) och jag tycker
att bruttan på bilden passar i det där ;)

Jag är stolt över mig själv! Visserligen sov jag bort skoldagen (slutar ändå
halv tolv på måndagar, gör det så mycket då?) men jag har suttit med min
historia B-uppsats sen elva i morse....till nu typ! I am proud, indeed!
Jag kände stress över uppsatsen för det ska vara minst 8 sidor och jag
hade inte ens fått ihop EN sida. Innan jag börjde kände jag bara att det var
hopplöst alltihop. Men så kom jag att tänka på bibelordet " Sök först Guds rike
och hans rättfärdighet, så skall ni få allt det andra också."
Så jag började
be och sjunga lovsång... och efter det har jag pluggat effektivt!!! God is GOOD!
Nu har jag även diskat och bäddat sängen....väntar på att Niclas ska komma.
Jag lovade att hjälpa honom med sin uppsats om Kuwaitkriget...Kan ju alltid
försöka haha.

En vecka har nu gått... jag har hållt mig. Får se hur det känns nästa gång jag ser dig.
Kommer mitt hjärta hoppa ur led eller kommer jag knappt lägga märke till dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0