Tjaba tjena hallå

Idag har jag sysselsatt mig riktigt ordentligt!
Började min dag med att äta frukost och sjunga lovsång.
Därefter åkt jag ner till stationen för att städa ett kontor, eftersom
att mamma fortfarande är i varma Thailand. När jag var klar med städningen
mötte jag Sarah...vi åkte och handlade. Jag behövde lite små saker som bröd.
Väl hemma började jag hänga upp tvätt, bädda sängen och dammsuga...
och som "belöning" såg vi på en film; Kiss of the dragon. Jag har sett den
förr men den är bra! Jag gillar verkligen Jet Li. När det bara var en kvart kvar
på filmen börjde jag laga maten: Pasta och fläskfilé med bea-sås. Mums!
Däriemllan diskade jag undan det lilla som behövdes diska :) Och nu, då jag
är bett och belåten diskade jag IGEN......mhm! Mammas flicka är duktig!
Haha. Nu har jag ont i ryggen och mina händer är supertorra.

Niclas kom och åt med oss, nu ligger han i min säng och pluggar.
Sarah sitter och läser en bok...och jag skriver på bloggen :)
Behöver nog också plugga. Funderar på om jag ska skriva på samhälls-
uppgiften.

Appropå gårdagen så var Jossans fest kul. Jag mådde väldigt dåligt.
Började känna mig skakis, mådde illa, yr...usch. Så jag gick hem vid tio.
De andra skulle ut till krogen vid elva. Maten var i alla fallsuverän!
Jag tyckte dock att det var lite tråkigt att jag inte kunde följa med ut...
är ju inte 18 än. Men i sommar, ja då vill jag ut och dansa!
"Vi har lov, vi har lov, vi har lov...några veckor vi fria får vara!"
Vad jag längtar tills jag kan sjunga det där!


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! =)

2010-04-17 @ 20:32:39
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0