With everything, we'll shout forth Your name

Åh gårdagens kväll i Stockholm södra var UNDERBART!!
Husförsamlingen som jag är med i och en annan husförsamling,
vi åkte till Hillsong Stockholm...med Andreas och Niclas också :)
Det var så bra!! Är väldigt glad över att jag faktiskt hängde med.
Lovsångsledaren från Hillsong London var där och ledde oss i lovsång,
och han var ju bara så GRYM! Hans röst var helt amazing! :)
Stämningen var sjukt lovely. På ett sätt kände jag mig hemma.
Det var så härligt att stå där och bara vara inför Gud.
Nog om detta nu...över till något annat skoj..

Min älskade Josephine blir 18 idag! YEEY...WIIHOOOO!
Idag blir det att fira henne :) eller rättare sagt ikväll!
Jossan har jag känt sen sandlådan, i princip.
Det är så kul att vi umgås idag också :)
I love you Josephine!
Lite senare idag ska jag hem till fam.Eurell för att hämta
lite kläder av Cicci (som är nuvarande inneboende där) samt
hämta mina egna kläder haha. Hon lämnade nyckeln till mig...
hoppas ingen är hemma sen då....annars, pinsamt!
Eller, så väntar jag till att Victoria är hemma :) Ja, det låter
som en bra idé tycker jag! Så, det är ungefär så här som min dag
kommer att se ut, plus lite plugg....om jag orkar ;) CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0