Att det alltid ska börja regna..



Ja, jag har bestämt mig för att vara ute och jogga till dess att
jag har råd att införskaffa mig ett gymkort! Men lat som man är har
man skjutit upp på det lite grann, däremot har jag faktiskt cyklat på
min OrbiTrek, men det är inte samma sak... Varje gång jag då tänker att
"näe, nu, nu går jag bara ut och kör min runda!" så börjar det ALLTID att regna.
En gång började ösa ner regn, och då menar jag verkligen ösa ner! Det var någon
dag här i vecka. Minns inte vilken. Idag var en sån dag då jag skulle ta mig ut,
(igår cyklade jag hemma) och vad händer? Jo det börjar regna. Visserligen inte mycket
men tänk så började ösa ner när jag är mitt ute i skogen! Lerigt...hm. Vet inte.
Vågar jag mig ut? Får se. På ett eller ett annat sätt ska jag försöka träna varje dag.
Varför? För att det är bra, skönt, jobbigt, attraktivt och bara BRA!!! Det är så bra i längden :)
Och jag vill inte bli en softpotatis! Är typ livrädd för att bli det...så nej. Ska försöka håll så
att jag rör mig något varje dag och försöker hålla mig till lördagschoklad istället för
varje-gång-jag-är-sugen-choklad :)

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Jamen åh, det regnar ju jämt nu för tiden, skit tråkigt :<

2010-08-27 @ 21:19:45
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: camilla Strand

Heja dej!

Men du - om det regnar spelar ju faktiskt ingen roll, du ska ju ändå bli svettigt blöt;)



Bestäm dig för att köra i alla väder - låt inget hindra dig!

Du kommer tacka dig själv en vacker dag;)



kram fina du!

2010-09-01 @ 18:23:01
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0