Långa dagar

Ja, det känns som om dagarna är hur långa som helst.
Jag är då i Eskilstuna och tar hand om min systers barn...fem barn!
Okej, två av dem är stora nog att ta hand om sig själva men de tre andra
får man säga till då och då. I en hel vecka har jag vaknat upp med huvudvärk
och det sitter i hela dagen. Det fortsätter...jag har huvudvärk precis just nu så
jag tror det är en anledning till varför mina dagar känns så långa. Plus att här
har jag inga vänner och ingen spotify...jag tog i alla fall med mig en hög med
filmer!

Jag åker hem på lördag eftermiddag...ska bli skönt men ärligt tala så saknar
jag ingen i Märsta just nu. Det är skönt att komma ifrån ghettot lite ;)
Näe, nu ska jag se om jag kanske kan få igån Forrest Gump!

Kommentarer
Postat av: Hanan

Hejsan!

Allt bra? ;D

2010-08-03 @ 15:00:44
URL: http://justhenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0