På jakt efter en bra BH

Japp! Det är precis vad jag behöver, en bra och stadig BröstHållare :)
Ska åka in till stan om ett tag för att möta min vän Hanna. Ska bli kul,
eftersom att det inte är så ofta man får se det söta ansiktet haha :)
Jag vill ha ett par svarta byoxor, men jag hittar aldrig i rätt storlek.
Hm, hoppas hoppas att jag hittar idag allt jag behöver...
Jag har kommit fram till att de bästa BH:arna (i alla fall för mig)
hittar jag på en Triumph-butikerna. Sååå braa :)
Det är min dag. Stan. Underbara Stockholm. Sedan ska jag till en vän,
20.00. Sara heter hon :) Hon ville snacka lite om saker och så...sen blir
det sängen för imorgon är det skola. YEY -.-

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack underbara Samira! :) tusen kramar.

2010-08-29 @ 21:32:42
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0