She said I love you boy, I love your soul

  • Vinterjacka
  • Nya skor
  • Kläder, främst byxor
  • Skinnjacka (bara något jag vill ha)
  • Gymkort

Jag har saker jag verkligen behööver...och det är liite brist på pengar för det.
Så här var en liiten lista på det :) haha ok det kändes som att det var myycket
mer, men tydligen inte. Fast en vinterjacka kostar(!!), allt det där kostar!
Nu har jag i alla fall kommit igång med att skriva ett CV, så fort den är klar
ska jag skicka iväg den. Jag behöver typ ett helgjobb...hm.

Andra skoldan var det idag. Helt okej. Det är imorgon det börjar på riktigt.
Då går vi enligt schema... och vi får våra datorer! Wi. :) Mitt schema är lite wäki,
men jag har sovmorgon mån, tis, ons, tor och på fre börjar jag 08:15-13.15 ungefär.
De andra dagarna slutar jag fyra eller fem på eftermiddagarna. Tufft men så är livet.
Juste, jag kommer få läsa fler kurser än tänkt, engelska c och nå hälsosak.. haha.
Jag hoppas att det blir bra, jag hoppas på bra betyg. Jag ska verkligen försöka och kämpa,
även om plugga inte är min grej. Jag verkligen suger på det. Jag ser dcok framemot
religionslektionerna :) Imorgon börjar jag 10.50..sooooft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0