Sjuk?

Jag har ONT i min hals! Och mitt huvud känns som ett stort berg.
Mina ögon brinner emellanåt...och på kvällarna fryser jag häcken
av mig och känner mig otroligt dåligt (tror febern kommer då)
och juste, ibland gör det ont i lungorna när jag drar in luft :/
Jag tror jag håller på att bli sjuk! Eller jag är åtminstone lite sjuk
nu. Har en blåsa på tungan också... haha :( Har typ ingen styrka alls.

 Lite såhär känner jag mig..


Aja. Igår var jag i kyrkan och därefter var vi ett gäng som drog
hem till fam.Pålsson. Vi chillade, och sen kollade vi på film:
En riddares historia, där Heath Ledger var i huvudrollen.
En helt ok film, men inget jag vill se igen :) Typ kvart över elva
åkte vi hem och jag låg i sängen ungefär halv-kvart i tolv.
Idag tror jag att jag bara ska vila här hemma. Se en film kanske,
dricka te och äta marabou! Mumma. Hoppas ni mår bättre än mig.
P.S. skolan böjar snart.. :(

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: Tack :) Jenna gjorde den.

2010-08-10 @ 14:03:31
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0