Allt. Början. Slut. A. O. Allt.

Jag längtar efter dig, mer än ord kan beskriva.
Hela mitt inre ropar efter dig. Min själ trängtar.
Du är säkerhet, du är trygghet, du är kärleken,
du är grunden, du är berget. Det är dig jag verkligen
vågar lita på, därför att du har mig aldrig sårat.
Du har mig aldrig vänt ryggen. Du har alltid stått där
med en öppen famn, alltid väntat på mig. Andra
kastar knivar i ryggen, du är den som tar ut knivarna
ur ryggen. När andra vinner min tillit och sedan slänger iväg
det, är det du som kommer och sköljer mig, och ger mig
plåster på såren. När andra tar sönder mitt hjärta lagar
du mitt hjärta i din alldeles egna verkstad.
Du är den som lyssnar och förstår.
Vi har varit ifrån varandra ett tag, men jag vill tillbaks
till det vi hade. Jag gick bort och du stod där, kvar och såg
mig gå min väg...jag vände min rygg. Förlåt mig.
Jag vill umgås med dig igen, jag vill prata med dig.
Du som är, dig älskar jag. Dig saknar jag.
Mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0