Making others happy

Åh vad jag älskar att göra andra människor glada!
Det blir som en speglande respons- du blir själv glad.
I vissa situationer då jag är lite nere så kan jag bli hur glad
som helst om jag gjort någon annan glad, även om det inte
var huvudtanken med det hela. Känslan är helt sjuuk!
Nästintill magisk. Det hände mig precis.
Jag är inte världens gladaste tjej just nu, mycket
bekymmer i mitt liv MEN, jag berättade bara för en
vän (visserligen internet-vän but still) hur snygg han var!
Typ att han är en av de snyggaste jag vet! En jättefin kille-
på många sätt och vis, inte bara utseendet. Och han blev såå
glad. Jag tänkte inte att skulle bli så glad, jag var bara ärlig
och sa vad jag tyckte, som jag alltid gör- ger en massa komplimanger-
och responsen var: Men åh, tusen tusen tack snällaste, finaste
Samira! :) Du anar inte hur glad jag blir, sitter här med det
största fånigaste leendet du kan tänka dig. Åh! Tack. <3¨
Dessa meningar gjorde ju såklart mig superglad!!
Åh vilken härlig känsla att få "dela ut" glädje till andra.
I FREAKNG LOVE THESE MOMENTS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0