Min bästa vän.

Asså, är det inte underbart när du finner åtminstone EN
person som du kan vara dig själv med? Jag vet att jag har
funnit en :) Idag var jag hos fam Ståhl och pluggade lite,
min bästa vän var också där! Han höll på med en idrottsuppgift...
Det jag ville skriva var det att han fick mig att skratta något så
otroligt mycket! Det är sällan jag verkligen skrattar nu för tiden
men han, hjälp...han får mig att skratta så jag tränar magmusklerna!
Ikväll fick jag känna lite glädje =) och jag glömde bort tröttheten
och mina bekymmer och problem, det var sååå skönt :)
Jag är så tacksam till Gud att han gav mig en sådan fin vän.
En dyrbar vän.
Niclas Åberg. Han är så snygg också! :)

Kommentarer
Postat av: PJ

SV: Haha, kanske det, jag har inte så stor koll på hur andra är/hur de känner/hur de ser världen - så jag kan bara jämföra mig själv med mig själv och det gör jag oftast genom att jämföra hur jag tänker och hur jag agerar. Brukar aldrig bli som man tänkt, därför försöker jag inte tänka så mycket - men! visst observerar jag och vänder på ord tills det inget betyder.

det kanske faller sig naturligt när andra säger att det jag gillar är "djupt"... vad vet jag, jag är den jag är och vem det är... det är en annan sak, för det vet jag inte.



Tack, tack, den är vad du gör den till.

2010-12-15 @ 23:05:33
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: Bästa vännen

<3 många gånger om :-*

2010-12-16 @ 00:06:37
Postat av: PJ

Jag vet hur jag är, vad jag gillar osv. men att "veta vem man är" tycker jag att man ska göra fullt ut (känna sig själv utochin) och det tror jag inte att någon gör... Man kan bara gissa.



Annars tycker jag att det är rätt så skönt att vara vilsen.

2010-12-16 @ 21:04:46
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: PJ

sv: då slipper man tänka på tid, materiella ting, kan bara smälta in, glömma sin kropp, vara en del av luft

2010-12-16 @ 21:45:59
URL: http://penningjord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0