My dear friend's birthday!

Alltså idag (den 27) fyller en kär vän till mig år!
Ludvig Ragnar Emanuel Strand. Han blir hela 16 år!
Den här killen är inte vem som helst :) han betyder faktiskt
väldigt mycket för mig. Jag vet inte precis varför, än, men
det är något och jag älskar honom SÅ! Ändå sen jag lärde
känna honom och vi började hänga har jag sett honom som
min lillebror. Om något hänt honom så blir jag orolig, eller om
han är superglad över något så är även jag glad :) Det bara är så.
Jag vet inte riktigt var han kom ifrån haha, men en dag så fanns
han där helt plötsligt, i mitt liv. Helt plötsligt fick han en
betydelse...out of nowhere, really. Jag är så otroligt glad över
att vi två är vänner, för han hjälper mig mer än han själv vet
om, hihi. Ni som inte känner honom eller vet vem han är,
vet detta: Han är bland de snällaste personerna och väldigt
omtänksam. Han har ett hjärta som bryr sig om andra :)
Han är rolig! Och väldigt lätt att prata med :) fort blir man
hans vän!
Så med detta inlägg vill jag bara gratulera honom!
GRATTIS Ludvig :) Du förtjänar det bästa min vän!
Och jag kommer aldrig kunna beskriva i ord hur mycket jag
tycker om dig :) Grattis grattis grattis!!!

Kommentarer
Postat av: Sere

heej!!... , Tack för dom fina presenterna jag fick

av dig.Dom är jätte fina jag har på mig dom

varje dag

2010-12-31 @ 11:02:27
URL: http://sere.bloggplatsen.se
Postat av: Sere

ojj jag råkan skriva presenterna

fast jag menar julklapparna

2010-12-31 @ 11:03:16
URL: http://sere.bloggplatsen.se
Postat av: Sere

Gott Nytt År!!...;-)

2010-12-31 @ 15:22:01
URL: http://sere.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0