Nakenhet

Jag har blivit helt såld på en bild- en naken bild.
Jag tycker den är så vacker! Ja, jag älskar nakenhet, men
på det fina viset och inte på det snuskiga och äckliga
som idag rankas som porr! Usch fy och blä. (Själv är jag
sådan som älskar att vara naken, eller åtminstone i endast
underkläder...jag känner mig så fri då! :))
För ett tag sedan länkade en kille en fotosida till mig
med massa FANTASISKA bilder, och jag dog. Min haka
hängde ner till golvet och jag var bara helt...förälskad.
Det finns människor som verkligen kan fånga "the moments".
Wow säger jag. Okej, och då fann jag denna naken bild som
tog mitt hjärta. Det är en helt naken kvinna som ligger på golvet.
Jag älskar bildens ljus och kontrast och känslan. Känslan som jag
inte kan få ut i ord. Bara något helt fantastiskt.
Bilden har en attityd som jag gillar, hård men ändå mjuk.
Jag älskar framför allt att bilden är svartvit. SÅ SNYGG!
Det finns ytterligare en som jag fann rätt så fin.
Dock inte lika vacker som denna men ändå hyfsad.

Den här bilden ger spänning. ÄLSKAR ljuset!
Jag älskar att kvinnan är "skuggad", mörk och hur solen
lyser typ framför henne. Känns som hon väntar på någon.
Eller att hon ser någon utanför hennes fönster...hm.
Hur som, jag älskar vissa nakenbilder! Det kan vara så
sjukt snyggt...på rätt sätt förtstås!
Dessa två bilder är från: http://www.fotosidan.se/gallerifs/
Bild 1 är från sida 2.
Bild 2 är från sida 4.
Oops. Jag hoppas det är okej att jag lånade
dessa två...kanske får lite skit hehe. Men men.
Det får jag hantera då.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Samira du är så underbar! Jag gillar också den där vackra nekenheten som inte är sådär vulgär liksom. Människan är ändå skapt vacker. Men tyvär så är det oftast inte okej att tänka naket som vackert... Nej det ska oftast bara handla om sex och på det där "snuskiga viset"... Synd. Blev jätteinspererad av ditt inlägg och tänkte kanske skriva ett liknande om det är ok ;) haha

Gillade dock inte alls den första bilden. haha! :)

LOVE

2010-12-07 @ 17:08:23
URL: http://linativemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0