In a bad mood!

UUUURGH! Jag är på dåligt humör och jag är SÅ trött!
Känns lite som att jag vaknade upp på fel sida av sängen...
Jag försökte skriva på min geografi-uppstas som ska in nästa onsdag
men jag får inget gjort eftersom att min hjärna typ lagt av!
Jag är så trött att jag typ sitter och sover. Till och med i skolan
sov jag, nästan! Glädjen jag hade förra veckan är som bortblåst!
Och der skrämmer mig, ärligt talat. Vad hände?
Varför ska det vara så svårt? TACK och lov så har jag Gud.

Ni vet känslan då man bara vill vila i en god väns famn?
Så känner jag just nu. Vill bara krypa upp i någons famn och vila
huvudet vid brösten och känna hjärtslagen....lungnande.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Taaack :D<3

2010-02-09 @ 21:47:56
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0