Lägga ner eller ej?

Nu är det så här att jag funderar på om jag ska lägga ner bloggen
eller inte. Inget händer. Inget flyt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva
om heller. Men, en del av mig vill ändå ha kvar den här bloggen för
det är här jag skriver mina tankar och känslor när jag inte riktigt kan
prata med någon. Hm.....vet inte riktigt.
Whatever....

Jag mår bra.
Jag är glad.
-------------------------------------------------------------------------------

Min goa och underbara vän Niclas kom hit vid fyra. Så skönt.
En av de bästa sakerna med honom är att man kan vara sig själv
till 100%! Jag är den jag är, jag säger det jag tänker. Jag gör det
jag känner för att göra, även om det leder till att jag är helt störd
och flummig. Men han dömer inte mig. Han låter mig få vara Samira.
Hur som helst, vi såg på en jättebra film (tycker jag iaf) och nu har han
åkt hem för han behövde plugga. I love being with him. I always laugh!
Puss på det! Jag är GLAD!


Kommentarer
Postat av: David

Lägg inte ner bloggen Smira! Ha kvar den både för oss (läsarnas) och för din skull! För för din egen del så är det jättekul att ha kvar sånt här och kunna läsa tillbaka om flera år och se vad man gjort :)

2010-02-01 @ 19:43:41
URL: http://obviouschild.blogg.se/
Postat av: Johanna Lillis Eriksson

Lägg inte ner den :)

2010-02-01 @ 21:30:06
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0