Tjenixen!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera...sorry!
Så mycket har faktiskt inte hänt, utan jag har bara umgåtts med
fantasiska människor och njutit då jag fått chansen till att göra det :)
Nu är jag sjuk, har varit hemma hela den här veckan och ska vara det
imorgon fredag också (eller idag är det ju nu...kl är över 00.00).
Har haft feber i princip varje kväll, jag hostar och är tokförkyld!
Ändå så måste jag säga att jag mår bra!! Haha...är glad och så :)
Eh...ja juste! Sällskapssjuk har jag varit, galet! Jag var tidigare på husis
och då fick jag träffa människor= REN LYCKA! I morgon är det Hope!

Under min vecka som sjukling har jag dels pluggat men även kollat
på den nya vampyr serien The Vampire Diaries! And I love it!
Ok, jag vet att serien är heelt copy Twilight och det roliga är att
jag inte är "kär" i den goda och kärleksfulla vampyren (som jag brukar
vara) utan nu är det den 'onda', han som är så kall av sig....wow!
Han blir så otroligt attraktiv och snygg och.....rätt sexig om jag får säga,
just för att han spelar den här karaktären, Damon Salvatore.
Det är Ian Somerhald som spelar honom och han är ju sjuuuukt snygg!
Checka så får du se ;) Ah....jag tycker i alla fall väldigt mycket om den här
Twilight-wannabe-serien! :) Puss på det! Hoppas ni där ute mår braaa!

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Tack så mycket Samira!!:)

2010-02-19 @ 11:03:13
URL: http://victoriaasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0