Älskar vän...

Jag har varit så sjukt orolig över en vän till mig.
Han betyder så mycket för mig.
För världen är han någon, men för mig är han världen.
Ja, ett ordspråk antar jag. Tycker den är fin. Men det är sant.
Han fanns för mig hela tiden när jag verkligen behövde
någon. Tiden innan jag fann Gud. I was a mess!
Och han var den enda som verkligen förstod mig.
Han var mitt ljus i mörkret, innan Jesus blev mitt ljus.
Detta var för tre och ett halvår sen. Än idag är han en
viktig person i mitt liv och har en stor betydelse :)

Om han dog, vet jag ärligt talat inte var jag skulle
ta vägen. Jo, jag skulle söka tröst hos Gud men ni
förstår vad jag menar :) Fick veta för några dagar sen
att han legat inne på intensiven.....tror ni jag blev rädd
eller!? JA! Usch....änglavakt, det är vad han har!
I love him so much..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0