OJ Oj oj!

Nu har både jul och nyår firats!
Nyårsfestivalen var betydligt mycket bättre än
jag förväntat mig! Det var så bra, Gud gav mig nytt hopp :)
Lägger in bilder liiiite senare.

Idag vaknade jag ca halv tolv, tror jag. Eller det kanske var vid
elva, hm.... Hur som helst. Jag låg och kollade på tv lite,
det var ju länge sen som jag bara fick ligga i min säng utan
att Behöva göra något. Så otroligt skönt. Tog mig upp tillslut
och åt lite frukost och kollade facebook. Fixade alla mina bilder
från jul och nyår- det tog tid! Sedan lyssnade jag på en låt
med Daddy Yankee som heter Rompe. Det är alltså reggaeton.
Och då kände jag för att dansa, det som är så härligt!
Så jag började göra det, hoppade, dansade till olika märkliga
rörelser och slutade sedan med sit-ups, armhävningar, rygg-
träning och stretchning. Nu har jag duschat och lyssnar på
Still Remains. Jag ska alldeles strax läsa min Bibel :)
Sen få vi se vad som händer idag. Kanske ska se film.

Ha en bra dag! eller....eftermiddag kanske man ska säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0