'Till I collapse

Till the roof comes off
Till the lights go out
Till my legs give out
Can’t shut my mouth
Till the smoke clears out
And my high burns out
I’ma rip these shit
Till my bones collapse

Detta är refrängen från Eminems låt 'Till I collapse.
Jag gillar den här låten, den uppmuntrar mig till att
inte ge upp. Den säger mig: "Kämpa tills dina ben kollapsar
och ger upp!" Jag brukade säga att jag var en stridskvinna,
och jag vill faktiskt än idag kunna se mig själv som en sådan.
Förut gav jag aldrig upp, storm efter storm, jag gav aldrig upp.
Den möjligheten fanns inte för mig. Ju äldre jag blivit och desto
svårare har livet varit. Ibland har jag hamnat i en svacka och velat
ge upp, men jag har återgått till tankarna jag hade tidigare.
Jag är inte en sådan tjej som ger upp! Jag ska kämpa och slåss även
om det krävs tårar och svett! Jag tänker inte ge upp.
Jag tänker stå på min klippa som heter Jesus :) och
sen har jag otroliga och underbara vänner som finns för mig.
"I'ma rip this shit till my bones collapse..." YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0