Wiihoo

Ååååh underbara sovmorgon väntar på mig imorgon!
Haha, jag börjar dagen 11.35, slutar 13.20 eftersom att jag
måste åka in till stan som jag gör varje vecka. Kort dag imorgon,
dvs. endast två lektioner- matematik och psykologi!

Egentligen kanske jag ska försöka sova, få min dyrbara sömn
(har fortfarande sömnproblem) och eftersom att jag var så duktig
och tog en promenad som var mer än 2 km kanske jag få min sömn.
Jag ska börja ta regebundna promenader. Och då går jag rätt snabbt.
Inte riktigt power-walk men kanske, hm, ett steg ifrån haha.

Jaja, för att lämna det där kan jag berätta att jag nyss
kollade jag på en film som heter Kiss of the Dragon och
huvudkaraktären var Jet Li. A new favorite of mine!
Han är ju grm! Jag har aldrig riktigt tänk på det. Men,
min absoluta favorit kung-fu-man är fortfarande Jacke Chan.
Ingen kan ta hans plats ;)

Jag insåg nu att det här inlägget är helt meningslös HAHA.
Men whatever, kanske finns någon lite rackare som har tråkigt
och finner detta underhållande- skulle dock inte tro det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0