Baby!

Alltså, jag drömde om att jag var gravid! Jag hade börjat få värkar,
och jag var jätterädd...sprang gråtandes runt och skrek "Bebis! Bebiiiis!!"
Hahah...jag trodde att jag skulle föda och då sa min kompis "Men gumman,
du ska inte föda förrän om tre månader!" I drömmen var jag alltdå i 6 månad.
Jag var så glad ändå haha =) allt kändes så sjukt verkligt!
När jag vaknade var en del av mig lite halvt besviken...och förvirrad!
(Men är ändå glad att jag inte ska bli mamma än...fatta vilket ansvar!)


Kolla vad söööööt....!!!


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket fin fina Samira! =)

2010-03-09 @ 21:44:16
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0