I'm a babysitter tonight...

Tjoho..! Ikväll sitter jag barnvakt åt min brors barn...typ två av dem i alla fall.
De två andra sover tydligen över hos sina kompisar. Är här nu..lyssnar på musik i
i väntan på att Melodifestivalen ska börja. JA, JAG LÄNGTAR! Och det är bara för att
grymma Darin är med! Jag hejjar på honom, no matter what :) Går det inge bra för honom
så håller jag tummarna för Jöback! Jag kommer få sällskap av min vän Niclas ikväll,
och på något sätt ska jag få honom att hejja på Darin... :) Roligare om vi är två om den saken!

Jag mår bra.
Jag är glad.
Jag är räddad.

Jag har dock ont i ryggen idag...mindre kul! Men men, det fixar sig.
Hoppas att ni där ute mår bra och är glada... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0