FÖR DE HAR TAGIT STUDENTEN...

Ja... det var stressigt igår!! 6 olika mottagningar att åka till...phuu!
Jag var tyvärr inte på min vän Gabriels utspring på SSHL men däremot
var jag utanför min egen skola och kollade när fyra vänner sprang ut :)
Alex, Sara, Sara och Elin :) Sååå fina! Alex var lätt snygg i sin kostym
och tjejerna var SÅ vackra! Det var jobbigt att gå genom hela folkmassan
för att hitta alla fyra men det gick! :) Jesper, som hade utspring i Uppsala,
åkte vi först till :) Jättegod smörgåstårta och trevligt häng! Sedan åkte vi
vidare. Vi kunde bara stanna max 30 min hos varje och hos vissa blev det
tyvärr mindre tid :( Och Gabriel, wow wow :) Så fin. Och så glad han var!
OCH JAG VAR GLAD IGÅR! Jag struntade i mina egna känslor för dagen
och var glad NO MATTER WHAT för mina vänner!! Det är viktigt tycker jag.
Att man kan sätta sina egna känslor och nedgångar åt sidan för att glädjas
över sina vänner... :) Här kommer en bild på varje student:


Alexander                                                    Sara

Elin                                                             Sara

Jesper                                                       Gabriel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0