I'm living for You

Lördagsmorgon, 09:48 och jag är vaken....hm? Vad hände?
Jag var så sjukt trött igår och på Hope satt jag och frös HELA kvällen.
Tillslut fick jag huvudvärk och i halsen har man sandpapper!
Jag tror jag har lite pollenallergi. Seriöst. Igår när vi skrev nationella
i engelsa b så fick jag typ panik i klassrummet. Mina ögon och näsa
började klia och mina vänner sa att jag blev helt röd i ansiktet. Okej!?
Jag har ofta hvudvärk igen....jag tror det är nått. Aja, just nu är jag
i alla fall väldigt trött och slö. Mitt huvud dunkar så jag förstår inte varför
jag inte kunde sova...känns som sömn inte riktigt hjälper egentligen så,
jag kan ju lika väl vara uppe. :)

Idag ska jag iväg med Sarah och leta leggings och byxor jag kan dansa i.
Ikväll blir det middagsfirande för Jasmin (som egenligen fyller år den 19).
Det ska bli naaajs. Middag med goa tjejer, inte fel inte fel ;)
Kameran ska med så jag kanske slänger upp någon bild här sen.
Ha en väldigt bra dag, ni där ute! Ciiiaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0