It's hard to say that I rather stay awake when I'm asleep

Tjena mittbena! Jag har inte uppdaterat på år och dar men jag har denna gång
en anledning. Anledningen heter Virus. Ja, i lördags fick jag virus på min dator
så allt bara hängde sig och tillslut slängde datorn ut mig....helt sjukt.
Jag hatar virus skit, speciellt när porrgrejer hamnar på mitt skrivbord!?
What's that all about?? Aja, min bror var här igår och fixade allt.
Som tur var lyckades han göra så att alla mina bilder och dokument är kvar!
Höll på fälla glädjetårar just då... Bur now I'm back on track!

Idag är det torsdag och jag tror jag vaknade på fel sida av sängen.
Det känns som att jag inte alls har haft dagen på min sida.
Ont i halsen har jag också.... och det kliar som bara den i mina ögon!
Annars mår jag rätt bra! Det känns skönt att sommarlovet närmar sig.
Ikväll blir det husförsamling hos Heidi och Cicci som är nyinflyttade
till gården brevid min. Vi är grannar! Wiihoo!! Vi ska göra scones och
dricka te :) muuuums! Ha en bra kväll allihop! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0