I heart you

När allt omkring mig stormar och när jag endast ser världen som svart,
då är du där och omfamnar mig med glädje. Jag tackar Gud för att jag
har dig i mitt liv. Du, min vän i livet. Vi har gått igenom mycket men det
slutade bra, jag tror t.o.m. att det blev bättre än förr. Jag älskar att ha
dig nära mig. Nära inpå mig som ingen annan vän. Du, min vän i livet.
Du vet det allra hemligaste om mig och du vet hur jag är. Du ser, du hör
och du bryr dig. Vilken vän jag fann! Jag behöver inte alltid tala om vad som
står fel utan du ser att något är fel, och du står där då med en öppen famn-
håller om mig, ler mot mig och gör min värld lite ljusare. Trots mitt stormiga liv
och mina omständigheter så är en del av mig alltid glad; dels tack vare Gud, för
Han är helt enkelt bäst och jag älskar Honom mest, och dels för att du finns.
Du gör mig glad. Du gör livet värt att leva ett tag till...Du, min vän i livet.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0