Musik i de mörka stunderna

Den här helgen har varit så....jag vet inte, för mycket?
I fredags hade jag kul på krogen, för just timmarna mellan 23-02.30
njöt jag på dansgolvet. Just då glömde jag alla mina problem och bekymmer
och just då var jag glad. Jag njöt! Lördagen fick jag ta smällen helt enkelt.
Fick inte så mycket sömn så jag mådde piss...huvudvärk som bara den.
Det blev för mycket för min lilla utslitna hjärna... jag behöver sömn!
Idag...ja....det är som det är. Om jag bara ignorerar mitt psykiska tillstånd
precis just nu och försöker bara tränga saker, så är mitt fysiska tillstånd inte
så bra. Jag hoppas att magsjukan inte kommit på besök hos mig. Mår illa
i vågor, fryser i vågar...nyss kändes det som att mina ögon brann.
Okej, så.. i mina mörka stunder finns det ALLTID en sak som gör mig lite
"glad"...som får mitt inre att le lite mer...MUSIK. Åh vad jag älskar musik.
Texterna, melodin, beatet, rytmen...allt... bara gör mig så lugn på nått sätt.
Musik har en stor påverkan på mig, bra och dåligt. :) Just nu påverkar det
mig positivt, just nu spelas Melissa Horn...För en stund sedan lyssnade jag
på Alice Cooper. SÅ bra. Jag slänger upp en video i nästan inlägg eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0