An amazing evening

Jag var med mina tjejer från klassen ikväll. Vi lagade mat, pratade och
förflyttade oss sedan in till vardagsrummet (hos Victoria) och kollade på
två filmer- som sög! De ville se skräckfilmer, men jag och Victoria försökte
protestera men...det var inte så lätt. Som tur var de inte läskiga utan
äckliga som bara den. Usch. Jättedåliga filmer "wrong turn", inget att rekomendera.
Ungefär en halv timma innan jag och Theresa skulle hem flippade hon och jag
totalt. Vi skrattade såå mycket och de andra förstod inte...i och för sig så
vet vi heller inte riktigt vad vi skrattade åt. Haha! Jag hade i alla fall en väldigt
bra och rolig kväll. Så mycket skratt och en sådan härlig umgänge!
Nu är jag rätt trött och ska snart sova :) Natti till er som faktiskt läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0