It was even harder than I thought

Before I walked into the room I had to take a breath and there
you were- gorgeous as always. Somehow you take my breath
away and in this case, not in a good way. It was so much harder
to see you than I thought. Uäägh.
Ja, min kväll var ju...som den var. Mycket känslor..
Min vän Gabriel predikade och han är så grym bra!
När han ställer sig på scenen för att dela Guds ord då vill
man inget hellre än att spetsa öronen och lyssna!
He's the son of a preacher man ;) haha, sant faktiskt,
men ah..han är toppen! Hans predikan var SUVERÄN.
Vi måste nå ut till de onådda, till de som inte har Jesus.
(När jag säger vi menar jag vi, kristna). Vi måste ta tummen
ur röven och gå ut och berätta om vår frälsare. It's about time!
Aja, bra kväll, jobbig kväll, tröttsam kväll, dålig kväll, lite skratt
där intill. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0