När Samira inte vet...!

Ja, jag vet inte vad jag ska göra! Jag orkar inte leva mitt liv just nu!
Haha jag lovar, mitt liv är rätt tragisk och jag känner mig rätt patetisk.
Ibland undrar jag varför jag ens lever? Jag menar, okej det där lät
lite....konstigt, jag vill inte ta livet av mig eller så! MEN, jag undrar bara
varför jag överhuvudtaget kom till...kunde jag inte bara ha fått vara en..
ehm..ja, sperma? Eller vad man än var innan man hamnade i mammans mage!
Det känns som att det skulle vara lättare så :) Då skulle jag slippa allt krångel,
all DRAMA (!!), alla problem och bara ALLT. Jag låter tankarna flöda...
Som sagt, jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv just nu. Jag känner mig
så förvirrad och vilsen samtidigt som jag faktiskt är glad. Att ta ett beslut
kan vara så svårt..ett avgörande dessutom. Jag tog ett beslut men ångrar mig?
Gör jag verkligen det? Jag känner paniken inom mig, för jag veeet verkligen inte
vad jag ska göra :/ och det är så frustrerande. Jag lever på för varje dag som går
men det gör inte saken bättre. Med andra ord så är som att jag ska välja mellan
svart eller vitt, stanna kvar eller gå, kallt eller varmt....ni förstår min poäng?
JAG KAN INTE VÄLJA MEN JAG KAN HELLER INTE LEVA MED ATT INTE VÄLJA.
Ouh..ja, livet är hårt.

Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Svårt det där. Med livet. Att ta en dag i taget. Brukar fungera. För mig. Ett beslut i taget så kanske det går det framåt. Att inte fatta ett beslut är ju också ett beslut...

Hoppas det klarnar så småningom.



Under tiden kan vi njuta av sötnosen Darin :)

2010-10-27 @ 22:08:55
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0