Sen en tid tillbaka

Sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt att vara allt på
samma gång. Så mycket man kan göra och borde och vill,
och mitt i allt så ska man räcka till.
Sen en tid tillbaka har jag varit tom och försökt att hitta
spår som leder rätt. Ja det finns så mycket måsten att vara
bra på det man kan och mitt i allt så ska man vara sann.
Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler och samlat damm
på min gitarr. För allting jag skriver det blir ändå för kort,
och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack sötaste du :D



åh melissa! Man kan verkligen relatera till hennes texter... <3

2010-11-01 @ 15:33:39
URL: http://alsoknownasangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0