Säger bara P A L L A!

Asså, hur orkar människor lägga sin energi på att trampa ner andras
liv eller bloggar? Seriöst, hur ORAKR man ens trycka på "kommentera" och sedan
skriver ett sådant onödigt inlägg!! Omogna typer skulle jag tro :) Synd om dem.
Aja, jag tar bara bort onödiga och larviga kommentarer..! Nu kanske ni
undrar varför jag lägger min energi på att ens nämna detta i bloggen,
men jag har i alla fall ett liv att återgå till :)

Till något annat: Alexander och Gabriel.
Jag har gjort illa ena handen, kan typ inte bära något med den så
jag kör med en hand- inte så lätt faktiskt! Just nu är det rätt lugnt,
men nyss, hjäälp...det var ett krig i min hand haha! Varför jag ska skriva
om just dessa två killar beror på att de hjälpte mig hem...
För det första så fick jag skjuts av Gabriel (jag slapp alltså att ta bussen)
och för de andra hjälpte de mig att bära två tunga säckar med kläder!
Dessa kläder ska ner till Sierra Leone i Afrika. De följde mig ända upp till
lägenheten...SÅ tacksam jag blir! Jättefina killar. Mina killar :)
De kommer alltid att vara mina killar, oavsett om det ibland blir
bråk hit och bråk dit :) I love them <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0